ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ: Як повернути переплату за газ
07.07.2022
Оновлену інформацію читайте за цим посиланням.
У зв’язку із переведенням з 1 травня 2022 року побутових споживачів ТОВ «Львівгаз збут» до «постачальника останньої надії», деякі клієнти звертаються до нас з приводу повернення переплати по особовому рахунку або повернення помилково сплачених коштів.
Роз’яснюємо, якщо за вашим особовим рахунком за результатами остаточного розрахунку з ТОВ «Львівгаз збут» за газ, спожитий до 1 травня 2022 р., обліковується переплата або кошти були кошти помилково сплачені на наш рахунок, вам необхідно надати нам письмову заяву на повернення цих коштів.
Заяву пише власник особового рахунку!
До заяви необхідно додати:
- копію паспорта (1-6, 11 сторінки),
- ідентифікаційного коду,
- квитанції про помилкову оплату,
- довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).
Підписану заяву та документи можна направити на поштову адресу: 79039, м. Львів, вул. Шевченка, 111А. Зауважимо, що на копіях документів має бути зроблений посвідчувальний напис («Згідно з оригіналом»), а також підпис, ПІБ власника документа і дата.
Також підписану заяву та документи можна направити на електронну скриньку contact@lvgaszbut.com.ua. Зауважимо, що у цьому разі заява та копії документів, що додаються, повинні бути скріплені/завірені за допомогою електронного підпису (ЕЦП). Такі вимоги до документів висуваються у Законі України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Наразі відсутній погоджений сторонами механізм автоматичного переведення коштів з особових рахунків споживачів у ТОВ «Львівгаз збут» на особові рахунки споживачів у ТОВ «ГК «Нафтогаз України», оскільки з ТОВ «ГК «Нафтогаз України» не досягнуто згоди з даного питання.
Дякуємо за розуміння.