"Львівгаз збут" повернув клієнтам понад 4,5 млн грн переплат
02.09.2022
Станом на 31 серпня компанія «Львівгаз збут», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», вже повернула побутовим споживачам 4 млн 561 тис. гривень переплат та помилково сплачених коштів за спожитий природний газ.
«Виплати за заявами клієнтів тривають щоденно, і ми докладаємо всіх зусиль, щоб пришвидшити процес. Утім, на час розгляду заяв дуже впливає загальна кількість звернень. Їх багато, і відповідно «черга» довга. Усі наші менеджери по роботі з фізичними особами зараз задіяні в процесі повернення переплат. На це вони витрачають 90 відсотків робочого часу. Решту 10% – займає робота з боржниками, які винні майже 1,9 млрд гривень за газ, спожитий до 1 травня 2022 року», – пояснив директор ТОВ «Львівгаз збут» Павло Майк.
Принагідно компанія звертається до клієнтів з проханням більш уважно ставитись до подачі документів, бо багато заяв повертається на «доопрацювання», якщо в них бракує важливих копій. Також є випадки, коли споживач вже отримав переплату, але через свою неуважність здійснює оплату за газ не новому постачальнику, а на реквізити ТОВ «Львівгаз збут», - і надходять повторні заяви.
Нагадаємо, що з 1 травня 2022 року побутових клієнтів ТОВ «Львівгаз збут» було автоматично переведено до «постачальника останньої надії» (ПОН), функцію якого виконує ГК «Нафтогаз України».
Докладна інформація про порядок повернення переплати та зразок заяви.