Порядок вирішення спорів з питань газопостачання
Процедура досудового врегулювання спорів
У разі виникнення спору з будь-яких питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу ТОВ «Львівгаз збут», Ви можете звернутись за телефоном: (032) 259-08-90 або безпосередньо до відповідних структурних підрозділів товариства:
Назва структурного підрозділу |
Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи, посада |
Телефон, години особистого прийому |
Коло питань, які перебувають в компетенції підрозділу |
Відділ продажів фізичним особам |
Трохимчук Сергій Миколайович - начальник |
+38 063 690 11 04 |
розрахунки зі споживачами |
У разі невирішення Вашого питання шляхом переговорів, незадоволення наслідками усного розгляду або небажання вести переговори усним шляхом, звертайтесь до ТОВ «Львівгаз збут» із заявою (претензією). В заяві (для пришвидшення її розгляду) слід зазначити:
- прізвище, ім’я, по батькові споживача, назва заявника - юридичної особи;
- ідентифікаційний номер фізичної особи (або серію та номер паспорта для осіб, які відмовились від отримання ідентифікаційного номера з релігійних переконань), код за ЄДРПОУ для юридичної особи;
- ЕІС-код;
- поштова адреса;
- виклад питання, яке викликає спір;
- суть прохання, очікуваного наслідку звернення.
Заяву-претензію можна заповнити на сайті за посиланням lvgaszbut.com.ua або у Вашому особистому кабінеті.
До уваги юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців: Вашу претензію слід оформлювати відповідно до вимог статті 6 Господарсько-процесуального кодексу України, а саме: у претензії зазначаються:
а) повне найменування і поштові реквізити заявника претензії та підприємства, організації, яким претензія пред'являється; дата пред'явлення і номер претензії;
б) обставини, на підставі яких пред'явлено претензію; докази, що підтверджують ці обставини; посилання на відповідні нормативні акти;
в) вимоги заявника;
г) сума претензії та її розрахунок, якщо претензія підлягає грошовій оцінці; платіжні реквізити заявника претензії;
д) перелік документів, що додаються до претензії, а також інших доказів.
Документи, що підтверджують вимоги заявника, додаються в оригіналах чи належним чином засвідчених копіях. Документи, які є у другої сторони, можуть не додаватись до претензії із зазначенням про це у претензії. До претензії про сплату грошових коштів може додаватися платіжна вимога-доручення на суму претензії. Претензія підписується повноважною особою підприємства, організації або їх представником та надсилається до ТОВ «Львівгаз збут» рекомендованим або цінним листом чи вручається під розписку.
Заява розглядається якнайшвидше, але не пізніше 1 місяця з дня її надходження. Про наслідки її розгляду Вам буде повідомлено до закінчення зазначеного строку.
У разі невирішення Вашого питання в претензійному порядку, Ви можете звернутись до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг - НКРЕКП: (телефон (044) 204-48-27, еmail: box@nerc.gov.ua, офіційний інтернет-сайт НКРЕКП: http://www.nerc.gov.ua/), до територіального підрозділу у Львівській області (телефон (044) 204-70-37, email: lviv@nerc.gov.ua) або до суду.
Звернення до НКРЕКП чи його територіального підрозділу не позбавляє Вас права на вирішення спору в судовому порядку.
До уваги споживачів! Чинне процесуальне законодавство, яке врегульовує порядок судового вирішення спорів не містить прямої норми щодо відмови у прийнятті позовної заяви у разі недодержання досудового порядку вирішення спорів. Однак, в позовній заяві слід зазначати які Ваші права та законні інтереси було порушено, а за відсутності порушеного права – відсутній предмет спору і справа розгляду в судах не підлягає. Тому, для уникнення відмови у прийнятті позовної заяви з підстави, що справа не підлягає розгляду у відповідних судах, радимо Вам перед зверненням до суду обов’язково скористатись своїм правом вирішити спір безпосередньо з ТОВ «Львівгаз збут» в ході чого Ви зможете з’ясувати всю інформацію щодо наявності чи відсутності порушень Ваших прав та законних інтересів та забезпечити доказову базу для звернення до суду, якщо таке звернення буде визнане Вами за необхідне.
З питань, які виникають у зв’язку з розподілом природного газу: незгоди з обліковими даними щодо обсягів спожитого газу, незгоди з діями контролерів, інших працівників щодо встановлення лічильників, проведення звіряння показань лічильника, обслуговування, повірки, ремонту газового обладнання, видачі технічних умов, інших питань, пов’язаних з наданням послуг приєднання чи іншої діяльності Операторів ГРМ, звернення необхідно надсилати до: Львівська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”, office.lv@grmu.com.ua, https://lv.grmu.com.ua/, 066 300 28 88.